تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹

کانال رسمی اطلاع‌رسانی هنرستان ایساکو در اپلیکیشن جامع روبیکا راه‌اندازی شد. معلمان و دانش آموزان می‌توانند محتوای آموزشی صوتی و تصویری و یا متنی را در گروه مربوط به خودشان قرار دهند

آقای شهسواری، معاونت آموزش هنرستان ایساکو: کانال رسمی آموزشی و اطلاع‌ رسانی هنرستان ایساکو در اپلیکیشن جامع روبیکا راه‌اندازی شد. روبیکا یک اپلیکیشن جامع با قابلیت دسترسی به محتواهای متنوع آموزشی، خبری، علمی، سرگرمی، نمایش فیلم، پخش زنده شبکه‌های تلویزیون و … است که در سه نسخه اندروید، iOS و وب در دسترس کاربران به خصوص دانش آموزان و همکاران گرامی قرار دارد. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن ایرانی پرمخاطب، ایجاد کانال‌های آموزشی است که هنرستان ایساکو  کانال رسمی خود را با شناسه اختصاصی isacoschool در آن ثبت و راه‌اندازی کرده است. بر این اساس، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با عضویت در این کانال، از آخرین اخبار و محتواهای آموزشی و اطلاع‌ رسانی هنرستان ایساکو آگاه شوند. دانش آموزان و دیگر کاربران نیز می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن به سایت روبیکا به نشانی rubika.ir یا گوگل پلی مراجعه کنند.

در کل هدف از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان بهره گیری از بستر فضای مجازی برای استمرار و تداوم جریان آموزش در هر شرایطی می باشد. این شبکه امکانی در راستای اهداف سند تحول بنیادین و زمینه‌ای برای داشتن محیط متنوع یادگیری است که دارای ابزار‌های مختلف برای انتقال مفاهیم با استفاده از شیوه‌های اثر گذار است. امکانات پیام رسان های داخلی، شبیه امکانات گروه‌ها در پیام رسان‌های خارجی است با این تفاوت که محیطی سالم، نظارت شده و اختصاصی را در اختیار مدارس، معلمان و دانش آموزان قرار می‌دهد. معلمان و دانش آموزان می‌توانند محتوای آموزشی صوتی و تصویری و یا متنی را در گروه مربوط به خودشان قرار دهند.

لینک ورود به کانال رسمی هنرستان ایساکو در روبیکا: https://rubika.ir/isacoschool

اطلاعیه هنرستان ایساکو
پیوندهای کاربردی
دسترسی سریع
ارتباط با هنرستان ایساکو
آدرس:خانی آبادنو-خیابان مهران-خیابان نیکوبین
کدپستی: 1894758415
تلفن: 02155865656 - 02155844848 
نقشه گوگل هنرستان ایساکو
کلیه حقوق متعلق به هنرستان ایساکو می باشد.
Design By M.Farahmand