تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹

مدیر هنرستان ایساکو در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت ؛ خصوصاً همکاران و دانش آموزان هنرستان ایساکو تبریک گفت.

روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)  جانباز بزرگ اسلام مجالی است برای پاسداری نام پاسدار وجانباز، این آیه های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل استقامت اند.

روز پاسدار و جانباز، روز تجلیل از مقام والای دلاور مردانی است که نقش بی بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده اند.

آنان که در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده اند و در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم در خط مقدم جبهه مقاومت  و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و میلاد سید الساجدین امام زین العابدین(ع) به تمامی ایثارگران عرصه های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

علی اصغر نعمتی آرانی
پیوندهای کاربردی
دسترسی سریع
ارتباط با هنرستان ایساکو
آدرس:خانی آبادنو-خیابان مهران-خیابان نیکوبین
کدپستی: 1894758415
تلفن: 02155865656 - 02155844848 
نقشه گوگل هنرستان ایساکو
کلیه حقوق متعلق به هنرستان ایساکو می باشد.
Design By M.Farahmand