تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

معاون پشتیبانی منطقه 19 تهران: اقدامات پیشگیرانه از گسترش ویروس کرونا در مدارس منطقه در حال انجام است

هنرستان ایساکو: به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با اعلام هشدارهای مختلف از سوی کمیته مقابله با ویروس کرونا در وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش، معاونت توسعه و پشتیبانی اداره آموزش وپرورش منطقه19، امور پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس را پیگیری و اجرایی نمود.

رضا کامیاب، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: این روزها آنقدر از کرونا ویروس، این میهمان ناخوانده چینی گفته و شنیده ایم که اخبار و اطلاعات مربوط به آن جزئی از زندگی روزمره شده است. امیدواریم با هم فکری و هم اندیشی همه ارگانهای و مردم فهیم منطقه بیش تر بتوانیم اقدامات موثر و مفید در سطح منطقه انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد، درگام نخست کمیته مقابله با کرونا ویروس در سطح منطقه تشکیل وعملیاتی گردید.

او گفت: در گام بعدی جهت جلوگیری از گسترش ویروس، اقدامات پیشگیرانه در تمام آموزشگاه های منطقه و اطلاع رسانی توصیه های بهداشتی در پیام رسان های داخلی صورت پذیرفت و تهیه هندراب و محلول ضد عفونی و توزیع آن در سطح منطقه و اداره اجرایی گردید.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان و پیشگیری از انتشار این ویروس تمامی سطوح مشترک مورد استفاده ساختمان اداری علی الخصوص آسانسورها، دستگاه های موجود در اداره، راه پله ها، پنجره ها، دستگیره درب اتاق ها و... مرتباً درحال ضدعفونی کردن می باشد.

کامیاب در ادامه از تغییر سیستم ثبت تردد کارکنان منطقه در پیشگیری و ابتلا به ویروس کرونا گفت: به منظور حفظ سلامت کارکنان سیستم ثبت تردد حضور غیاب از اثر انگشت به ثبت چهره تغییر پیدا کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و‌پرورش منطقه 19 تهران در خاتمه بیان کرد: این بیماری به همت همه اقشار جامعه و رعایت بهداشت فردی، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده و پیروی از پیامهای بهداشتی و رعایت بهداشت فردی می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

 

مجله خبری هنرستان ایساکو
پیوندهای کاربردی
دسترسی سریع
ارتباط با هنرستان ایساکو
آدرس:خانی آبادنو-خیابان مهران-خیابان نیکوبین
کدپستی: 1894758415
تلفن: 02155865656 - 02155844848 
نقشه گوگل هنرستان ایساکو
کلیه حقوق متعلق به هنرستان ایساکو می باشد.
Design By M.Farahmand