تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹

مدیر هنرستان ایساکو در پیامی فرا رسیدن عید سعید مبعث رسول اکرم(ص) را به مسلمانان و پیروان راستین نبوت؛ خصوصاً همکاران و دانش آموزان هنرستان ایساکو تبریک گفت.

متن پیام تبریک مهندس نعمتی آرانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ رجب المرجب، سالروز برانگیخته شدن محبوبترین خلقت خدا، اشرف مخلوقات، تبسم سبز ایمان، رحمت للعالمین، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، یکی از روزهای بزرگ آفریدگار بی همتاست.

روزی که پروردگار یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی قرار داد.

در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه ای برای سعادت بشریت گردید.

بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق نماید.

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به مسلمانان و پیروان راستین نبوت؛ به ویژه همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز هنرستان ایساکو تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

مهندس نعمتی آراتی
مدیر هنرستان ایساکو

 

علی اصغر نعمتی آرانی
پیوندهای کاربردی
دسترسی سریع
ارتباط با هنرستان ایساکو
آدرس:خانی آبادنو-خیابان مهران-خیابان نیکوبین
کدپستی: 1894758415
تلفن: 02155865656 - 02155844848 
نقشه گوگل هنرستان ایساکو
کلیه حقوق متعلق به هنرستان ایساکو می باشد.
Design By M.Farahmand