تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱

مهندس جواد توسلی مهر مدیر عامل ایران خودرو دیزل در هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر، تندیس نشان عالی مدیر سال را کسب کرد.

در راستای اهداف سياست‌هاي كلي قانون مدیریت خدمات کشوری كه تحقق آن موجب اقتدار و حاكميت كشور است و منافع آن بدون محدوديت شامل همه اقشار جامعه میگردد و پس از برگزاری باشکوه شش دوره از اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال هفتمین دوره این اجلاس با اهداف تولید علم درزمینه مدیریت مطابق با ادراکات اجتماعی، اصول و قوانین روان‌شناختی و فرهنگ ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نشریه داخلی تلاش : اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، بر آن است تا با تدوین و ارائه چارچوبی علمی و کاربردی همچون ادوار گذشته، نسبت به شناسایی مدیران موفق کشور و اهدای نشان برتر ملی به آنها اقدام نموده و گامی در جهت انگیزش بیشتر و بهتر این عزیزان و همچنین معرفی آنها به جامعه پویا و در حال پیشرفت خود بردارد.

و این بار در این اجلاس‌نامی کسب عنوان عالی مدیر سال تعلق گرفت به مهندس جواد توسلی‌مهر مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل.

این افتخاری است که به گروه صنعتی ایران‌ خودرو دیزل تعلق گرفت. غیرت و همت همه کارکنان ایران‌خودرو دیزل و در رأس این زحمت‌ کشان مدیرعامل جهادی این شرکت، تعریفی عملی از شعار سال را ارائه نمود و به  سرافرازی در تولید و نشان دادن توانایی‌های بالای  این گروه صنعتی منجر شد.

مهندس جواد توسلی مهر مدیر عامل ایران خودرو دیزل

مهندس توسلی مهر مدیرعامل محترم ایران خودرو دیزل

بعد از کسب این افتخار خطاب به همکاران پیامی را ارسال کردند:

همکار گرامی

سلام و خدا قوت   

امروز مفتخر بودم تا به‌عنوان همکار شما «نشان عالی مدیر سال» را در «هفتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال» دریافت نمایم.   

کسب این عنوان که هم‌زمان با روزهای آغاز سومین سال حضور من در مجموعه معظم ایران‌ خودرو دیزل به دست آمد، بدون شک جز با همراهی شما در تک‌تک لحظات پرافتخار دو سال گذشته میسر نمی‌شد که همواره و در طول زندگی خود به آن افتخار خواهم کرد.   

بدین‌وسیله تشکر و قدردانی صمیمانه خود را به‌تمامی همکارانم در گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل اعلام می‌دارم. بی‌تردید با ادامه این همراهی و در کنار یکدیگر، شاهد تداوم افتخارآفرینی و رکوردشکنی بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده خودروهای تجاری کشور خواهیم بود

 مرا به‌جز نظـر تو نبود و نیست  هنـر   

 عنایتت چو نباشد، هنـر چه سود کنـد

مجله خبری هنرستان ایساکو
پیوندهای کاربردی
دسترسی سریع
ارتباط با هنرستان ایساکو
آدرس:خانی آبادنو-خیابان مهران-خیابان نیکوبین
کدپستی: 1894758415
تلفن: 02155865656 - 02155844848 
نقشه گوگل هنرستان ایساکو
کلیه حقوق متعلق به هنرستان ایساکو می باشد.
Design By M.Farahmand